poniedziałek, 6 stycznia 2014

Pracownik na pełnym etacie – wyzwanie wielu mam.

Bycie mamą małego dziecka i pracownikiem jednocześnie nie jest proste – aby móc pogodzić jedno z drugim, trzeba znaleźć placówkę, gdzie dziecko będzie bezpieczne podczas naszej nieobecności w domu – jest to jednak dosyć problematyczne. Rozumiem jakie to wyzwanie z własnego doświadczenia – jestem mamą dwuletniego dziecka i jednocześnie pracuję – mnóstwo godzin zajęło mi szukanie optymalnego rozwiązania, ale w końcu zdecydowałam się na zapisanie mojej córeczki do klubu malucha. Taki klub to dla najmłodszych świetna okazja, żeby pobawić się w innym niż dom miejscu, poznać inne dzieci i zawiązać pierwsze koleżeńskie relacjie, ale także żeby nauczyć się nowych umiejętności – wszystko pod czujnym okiem opiekunów, którzy zatroszczą się o komfort i bezpieczeństwo każdego dziecka. Więcej temat klubów maluchów na stronie WWW: przedszkole-jezyki.pl Zdjęcia zaczerpnięte z www.foter.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz